maanantai 6. heinäkuuta 2009

Aikataulussa???


Olen hyvissä ajoin liikkeellä, tai sitten en. Ajatuksena oli aloittaa aktiivinen bloggaaminen, blogin pitäminen, tai miksi tätä sitten ikinä kutsutaankin. Takarajaksi olin asettanut lokakuun alun, jolloin olen jäämässä vuodeksi vuorotteluvapaalle. Heinäkuutahan tässä vasta eletään, joten hyvä minä! Tai sitten ei, tämä kaikki asettelu, ulkoasun muokkaus ym. todennäköisesti hyvin yksinkertainen koneen käyttely ei ole näitä minun vahvimpia puoliani. No katsotaan mitä saadaan aikaiseksi ja missä mennään, kun lokakuuta elellään. Tässä nyt jonkinlainen alku kuitenkin....

2 kommenttia:

  1. Siis wau minä!
    Löysin tämän ja heti tuoreeltaan :-D
    Ihana kuva ja tahtoo todellakin lisäää...

    VastaaPoista
  2. Voi miten hassua! En itsekään löydä omaa blogiani, mutta hyvä, jos joku kuitenkin...

    VastaaPoista